Att lyfta attityden i ett helt centrum är inte genomfört på en kvart, det kräver målstyrd affärsmässig träning av samtliga som möter kunden.

 

 

Idag är konkurrensen om kundens uppmärksamhet och plånbok stenhård, vilket stället höga krav på de som representerar respektive varumärke i ett centrum.

Kunden är i flertalet fall en ganska smart person som söker sig till handelsplatser med personer som bekräftar och uppmärksammar individens existens och behov.

 

Vi på Mind4business arbetar med en heltäckande målstyrningsprocess som genererar konkreta resultat i vardagen hos de som vi tränar. Nedan finner Du några av de verktyg och metoder som ingår i vad vi valt att kalla: "Centrumlyftet".

 

1. Förstudie, med "oväntat besök" och intervjuer som grund.

2. Målformulering, med ledningen för aktuellt centrum.

3. Genomförande i form av träningsmöten över tid (ej kurs).

4. Kvalitetssäkring i form av "oväntat besök" mellan träningsmöten.

5. Mätsystem på individnivå (styrkort).

6. Återkoppling till träningsledning mellan varje träningspass.

7. Benchmarking - besök hos de som har rätt attityd som hemläxa.

 

Vi hjälper Er på centrumledningen att erhålla en mer positiv attityd hos samtliga som har kundkontakt i Ert centrum. Vårt arbetssätt kännetecknas av en stor portion professionalism och effektivitet, samt en transparens och tydlig struktur i genomförandesfasen.

Välkommen att kontakta oss direkt: marknad@mind4business.se

 

"Vi accelererar Dina affärsresultat"

Mind4business AB 175 72 JÄRFÄLLA

070 742 14 70

 

 

foto: Linnea Frank [mail@linneafrank.com] 

 

foto: Linnea Frank -[linnea@bingomodels.com]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 "Mind4Business ska i samverkan med våra uppdragsgivares mål, strategier och förutsättningar, medverka till att utveckla den totala verksamheten på ett målstyrt och resultatorienterat sätt"

 "Mind4Business ska i samverkan med våra uppdragsgisätt"

 

Kontakt direkt:

marknad@mind4business.se